همه دسته بندی ها
رسانه

رسانه

پنج تکنیک لازم برای ضد خوردگی شیر کمپرسور کم مصرف هوا

زمان: 2023-07-20 بازدید : 31

کمپرسور تبدیل فرکانس آهنربای دائم شانگهای بهینه سازی تدارکات در کمپرسور هوای حفاظتی ژنرژی، استفاده طولانی مدت، استفاده از مشتریان بیشتر. کمپرسور صرفه جویی در انرژی، قابل اعتماد! ما به طور مداوم بهبود کیفیت و پیشرفت کارایی صرفه جویی در انرژی را دنبال می کنیم. نسل سوم Seize دائمی فرکانس متغیر فشرده سازی دو مرحله ای کمپرسور هوا پیچ به طور متوسط ​​حدود 30٪ در برق صرفه جویی می کند و ما در "ببر برقی" تخصص داریم. خرید کمپرسور هوای صرفه جویی در مصرف انرژی Seize، برند مورد اعتماد کمپرسور هوا را انتخاب کنید!

图片7_副本

1. روش درمان سطح فلز

فرآیندهای تصفیه سطح فلز شامل پوشش خواب، نفوذ سطح، غیرفعال سازی اکسیداسیون سطح و غیره است. هدف آن بهبود مقاومت در برابر خوردگی و توانایی مکانیکی فلزات است.

2. روش مواد غیر فلزی اتخاذ شده است

مقاومت در برابر خوردگی غیر فلزی عالی است. تا زمانی که دمای سرویس و فشار شیر مطابق با الزامات مواد غیر فلزی باشد، نه تنها می تواند مشکل خوردگی را حل کند، بلکه می تواند مواد غیر فلزی رایج مانند بدنه شیر، پوشش شیر، پوشش و سطح آب بندی را نیز نجات دهد. دریچه های پورت فلزی گرانبها. در مورد واشرها و پرکننده ها، آنها عمدتاً از مواد غیر فلزی مانند PTFE و پلی اتر کلردار برای استفاده خوراکی و لاستیک مانند لاستیک بوتادین و لاستیک دینگ کینگ برای پوشش دریچه ساخته شده اند، در حالی که بدنه و پوشش سوپاپ از جنس است. کلیدهای چدنی و کربنی معمولی که نه تنها

3.روش پوشش اسپری

پوشش پرکاربردترین وسیله ضد خوردگی است و یک ماده ضد خوردگی ضروری و علامت شناسایی در محصولات شیر ​​کمپرسور هوا است. پوشش همچنین یک ماده غیر فلزی است که معمولاً از رزین مصنوعی، دوغاب لاستیک، روغن گیاهی، حلال و غیره ساخته می شود، سطح فلز را می پوشاند، محیط را از جو جدا می کند و به هدف ضد خوردگی می رسد.

4. بازدارنده خوردگی را اضافه کنید

افزودن مقدار کمی از مواد خاص دیگر به محیط های خورنده و مواد خورنده می تواند تا حد زیادی سرعت خوردگی فلزات را کاهش دهد. این ماده خاص را بازدارنده خوردگی می نامند. بازدارنده خوردگی از نیتریت سدیم و کرومات سدیم تشکیل شده است که می تواند یک فیلم غیرفعال سازی روی سطح میل دریچه ایجاد کند و مقاومت به خوردگی ساقه دریچه را بهبود بخشد. حلال می تواند باعث شود که بازدارنده خوردگی به آرامی حل شود و نقش روانکاری را ایفا کند. افزودن پودر روی به آزبست به عنوان فلز قربانی، در واقع روی همچنین یک بازدارنده خوردگی است که می تواند ابتدا با کلرید موجود در آزبست ترکیب شود، به طوری که فرصت تماس بین کلرید و فلز ساقه دریچه بسیار کاهش می یابد و در نتیجه به هدف ضد خوردگی می رسد. اگر بازدارنده های خوردگی مانند سرب قرمز و اسید سرب کلسیم به پوشش اضافه شود، می توان سطح شیر را برای جلوگیری از خوردگی جوی اسپری کرد.

5. محیط خورنده را کنترل کنید

به اصطلاح محیط، دو نوع مفهوم گسترده و باریک وجود دارد، مفهوم گسترده به محیط اطراف نصب شیر و محیط گردش داخلی آن اشاره دارد. در یک مفهوم محدود، محیط به شرایط اطراف نصب شیر اشاره دارد. اکثر محیط ها را نمی توان کنترل کرد و فرآیند تولید را نمی توان خودسرانه تغییر داد. تنها در شرایطی که باعث آسیب به محصولات و فرآیندها نشود، می توان از روش های کنترل محیطی مانند اکسید زدایی آب دیگ، تنظیم مقدار PH توسط سود سوزآور در فرآیند پالایش نفت و غیره استفاده کرد. بنابراین، افزودن بازدارنده خوردگی و الکتروشیمیایی. حفاظت نیز به کنترل محیط خوردگی تعلق دارد.

Seize در تحقیق، توسعه، تولید و فروش صرفه جویی در انرژی تخصص دارد کمپرسور هوا. محصولات اصلی فشرده سازی دو مرحله ای فرکانس متغیر آهنربای دائمی هستند کمپرسورهای هوا پیچکمپرسور هوا با فرکانس متغیر مغناطیس دائم، کمپرسور هوا پیچی دو مرحله ای، کمپرسور هوای سفارشی سازی شده با فشار کم، کمپرسور هوای بدون روغن و غیره، به طور متوسط ​​25-30 درصد در مصرف برق در مقایسه با کمپرسورهای هوای عمومی صرفه جویی می کند.

کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی Seize به طور گسترده در صنایع نساجی، فیبر شیمیایی، شیشه، سرامیک، سیمان، صنایع شیمیایی و سایر صنایع استفاده می شود. حجم فروش آن در سراسر کشور است و محصولات آن به آسیای جنوب شرقی، جنوب آسیا و آفریقا صادر می شود و با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه می شود.

آدرس سایت رسمی کمپرسور هوا Seize: www.seizeair.com.cn;

خط تلفن 24 ساعته: 400-688-1455.

图片8_副本


قبلی

نشست آموزشی ویژه 2023 در مورد سیاست صرفه جویی در انرژی در منطقه جینشان | تمرکز بر کربن کم، کمپرسور هوای صرفه جویی در مصرف انرژی به توسعه سبز شرکت های صنعتی کمک می کند.

معرفی بعدی

تابستان گرم است، در مدیریت کمپرسورهای هوای کم مصرف باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یک مقاله به شما می گوید!

دسته بندی های داغ