همه دسته بندی ها
رسانه

رسانه

نشست آموزشی ویژه 2023 در مورد سیاست صرفه جویی در انرژی در منطقه جینشان | تمرکز بر کربن کم، کمپرسور هوای صرفه جویی در مصرف انرژی به توسعه سبز شرکت های صنعتی کمک می کند.

زمان: 2023-07-31 بازدید : 41

مزایای جدید را درک کنید و آینده جدیدی را به دست آورید.

در 14 ژوئیه، ژانگ کون، مدیر منطقه شانگهایتصاحب کردن شرکت کمپرسور (شانگهای) برای شرکت در جلسه آموزشی ویژه منطقه Jinshan 2023 در مورد سیاست حفظ انرژی (جلسه دوم) دعوت شد.

1

# هفته ملی تبلیغات صرفه جویی در انرژی #

زمان: 10 تا 16 جولای 2023

موضوع: "صرفه جویی در انرژی و کاهش کربن".

22

نوآوری هوشمند، راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی

3

اخیراً در فعالیت درخواستی "محصولات فناوری سبز کم کربن" که توسط کمیسیون اقتصادی و فناوری اطلاعات شانگهای سازماندهی شده است، محصولاتتصاحب کردن کمپرسور (شانگهای) شرکت آموزشی ویبولیتین برنده محصولات سبز با فناوری کم کربن در شانگهای از طریق ارزیابی فنی جلسه بررسی کارشناسی شد! این محصول از استاندارد ملی فراتر رفته و در مقایسه با حالت عمومی حدود 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند کمپرسور هوای کم مصرف.

این شرکت یک شرکت جدید با فناوری پیشرفته و تخصصی در شانگهای است که دارای یک آزمایشگاه تایید شده بهره وری انرژی است. محصولات این شرکت همگی از استاندارد بهره وری انرژی سطح ملی 1 فراتر رفته و بسیاری از محصولات برنده ستاره ملی بهره وری انرژی، یک شرکت نمایش حق ثبت اختراع در منطقه Jinshan، و یک رهبر صنعت شده اند. این شرکت بیش از 50 پتنت دارد! تعدادی از پتنت های اختراع گواهینامه های ISO9001، ISO14001 و سایر گواهینامه ها را گذرانده اند. این شرکت اولین برند در صنعت است که "ستاره بهره وری انرژی" را با گواهینامه شماره 001 به دست آورده است. کمپرسور هوا.

تصاحب کردن کمپرسور هوای صرفه جویی در مصرف انرژی، محصولات صرفه جویی در مصرف انرژی، هوشمندتر و پایدارتر و راهکارهای صرفه جویی در انرژی را برای سیستم های هوای فشرده به کاربران ارائه می دهد، به طوری که هزینه هوای فشرده برای کاربران در این صنعت کمتر است!

مدیریت هوشمند دیجیتال کم کربن

1689845806858967

اینکه آیا ایستگاه کمپرسور هوا می تواند به راندمان انرژی بالا و مصرف انرژی پایین دست یابد یا خیر، مستقیماً با منافع اقتصادی شرکت ها مرتبط است.

با هدف توجه به نقاط دردناک مصرف زیاد برق و نسبت بالای هزینه مصرف انرژی در ساختمان ایستگاه کمپرسور هوا در حوزه صنعتی،تصاحب کردن کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی می تواند راه حل هوشمند صرفه جویی در انرژی "ساختمان ایستگاه کمپرسور هوای با کارآمد انرژی فوق العاده درجه یک +" را سفارشی کند.تصاحب کردن پلت فرم ابری" با توجه به صنعت.تصاحب کردن ابر پیکربندی شده توسطتصاحب کردن ایستگاه کمپرسور هوای هوشمند می تواند به طور دقیق عملکرد را پیش بینی و بهینه کند، به شرکت ها کمک کند تا نظارت و مدیریت زمان واقعی را انجام دهند، مدیریت دقیق ایستگاه کمپرسور هوا را درک کنند و به صرفه جویی انرژی چند بعدی "صرفه جویی در مردم، برق، نگرانی و زمان" دست یابند.

未 标题-3

تصاحب کردن کمپرسور هوای کم مصرف می تواند نیازهای کاربران را در همه جهات از صرفه جویی در انرژی محصول گرفته تا صرفه جویی در انرژی اتاق ایستگاه تا صرفه جویی در انرژی سیستم برآورده کند. با پایبندی به مفهوم "تولید سبز به دو برابر شدن کربن کمک می کند"، ما همچنان در توسعه نوآورانه و ارتقای فن آوری ادامه می دهیم و دائماً در تلاش هستیم تا صرفه جویی در انرژی و هوشمندی بیشتری داشته باشیم، محصولات بهتری را به کاربران ارائه دهیم، مصرف انرژی و انتشار کربن شرکت ها را کاهش دهیم.

تصاحب کردن بیش از 30,000 کمپرسور هوای کم مصرف در جهان فروخته است و مجموعه کاملی از تجهیزات کم مصرف در مدل های مختلف مانند میکرو اویل دارد. کمپرسور هوا پیچ، کمپرسور هوای بدون روغن، کمپرسور هوای متحرک، کمپرسور هوای گریز از مرکز، کمپرسور هوای بدون روغن خشک و کمپرسور هوای بدون روغن روغن کاری شده با آب.

قبلی

کل فرآیند تعمیر و نگهداری سه فیلتر برای کمپرسور هوا پیچ تزریق روغن

معرفی بعدی

پنج تکنیک لازم برای ضد خوردگی شیر کمپرسور کم مصرف هوا

دسته بندی های داغ