همه دسته بندی ها
رسانه

رسانه

در سال 2023، جلسه نیمه سال کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی سازن و تور ساختمان گروهی با موفقیت کامل همراه بود!

زمان: 2023-07-11 بازدید : 33

در این تیرماه پرشور نزدیک به 400 کارمند سازن کمپرسور هوا کم مصرف و خانواده هایشان در تایژو گرد هم آمدند تا کنفرانس میانسالی 2023 صرفه جویی در انرژی سازن را آغاز کنند. کمپرسور هوا و تور میان سال برای همه کارمندان!

با همان امید و اشتیاق در اواسط تابستان، همه به یک سفر جدید می رویم که به اندازه جوانی و عرق ما زندگی می کند. Cheng Hongxing، مدیر کل کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی Sazhen، Liao Tieqiang، معاون مرکز محصولات، Yu Xiujuan، معاون مرکز عملیات، و بیش از 300 رهبر اصلی و کارمند شرکت در این جلسه حضور داشتند.

در ساعت 8:30 صبح روز 8 جولای 2023، نشست میانسالی کمپرسور هوای کم مصرف سازن با شکوه برگزار شد!

1

جلسه خلاصه اواسط سال کمپرسور هوا صرفه جویی در انرژی Sazhen مراسم جایزه لحظه شکوه

چنگ هونگ شینگ، مدیر کل کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی ساژن، با توجه و تشویق حضار، برنده پی کی لیگ منطقه ای در نیمه اول سال را: تیم برنده اعلام کرد و شخصاً جایزه را اهدا کرد. این جایزه نه تنها تأییدی بر گذشته تیم برنده است، بلکه یک انتظار و تشویق برای آینده آنها است.

2

البته این امر به بازیکنان تیم قهرمان برای کسب عنوان قهرمانی نیز انگیزه می دهد و نشان می دهد که عملکرد در نیمه دوم سال قطعاً از تیم برنده پیشی می گیرد و به مقام قهرمانی دست می یابد و شکوه بیشتری را برای شرکت ایجاد می کند.

3

مدیران مناطق مختلف جنگی یکی پس از دیگری با شتاب فراوان شعارهای بلند سر دادند و نذورات چنگال نخبگان سازن را سر دادند که نشان از اعتماد همگان به کسب گل پی کی در نیمه دوم سال داشت.

4

اشتراک مدیریت چنگ زونگ

5

آقای چنگ روی صحنه سخنرانی کرد. وی ابتدا دستاوردهای خوشحال کننده در تمامی ابعاد توسعه شرکت در نیمه اول سال 2023 به ویژه دستیابی به اهداف عملکردی فراتر از استاندارد را بررسی کرد که نمی توان آن را از سخت کوشی همه کارکنان جدا کرد. با تشکر از همه شما!

6

نیمه دوم سال یک نقطه شروع جدید و یک سفر جدید است. مدیر کل چنگ جهت توسعه شرکت را در نیمه دوم سال ترسیم و برنامه‌ریزی کرد و شاخص‌های ارزیابی را تدوین کرد تا همه بخش‌های عملکردی را ملزم و انگیزه دهد تا به طور جدی کار را در نیمه دوم سال انجام دهند، برای رسیدن به هدف سالانه به خوبی تلاش کنند و همه را تشویق به حفظ شتاب کنند.

خلاصه ای از رهبران ارشد سازن

7

ایمنی در تولید اساس انجام همه کارها به خوبی است و همچنین تضمین مهمی برای توسعه بنگاه ها است. آقای لیائو بر لزوم تقویت آگاهی ایمنی شخصی و قرار دادن ایمنی در تولید در جایگاه مهمی تاکید کرد، به ویژه اکنون که شرکت در دوره توسعه سریع قرار دارد و سفارشات مشتریان به طور مداوم در جریان است. همه باید همه کارها را به صورت زمینی انجام دهند و محصولات و خدمات بهتری را با کیفیت و کمیت خوب به مشتریان ارائه دهند!

8

آقای یو گفت که موفقیت جاه طلبی است و تعالی دنبال کردن. تعالی و افتخار همیشه متعلق به مبارزان بی وقفه و همچنین پیشتازان گشایش بازار خواهد بود. سیستم عامل باید تمام تلاش خود را برای خروجی و توانمندسازی تمام بخش های ما انجام دهد و ما با هم برای ارتقای توسعه شرکت کار خواهیم کرد!

9

در جلسه گزارش میانسالی مدیران میانی و ارشد کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی سازن، همگان از تکمیل کار اصلی در نیمه اول سال 2023 گزارش دادند، مسئولیت های شغلی، شاخص های تکمیل، توسعه کلیدی کار و سایر جنبه ها را به طور جامع تشریح کردند و اهداف برنامه ریزی شده، کارهای کلیدی و اقدامات مدیریتی را برای نیمه دوم برنامه ریزی علمی کردند.

لحظه سفر کمپرسور هوا کمپرسور سازن

به منظور غنی سازی زندگی فرهنگی آماتور کارکنان، افزایش انسجام و روحیه تیمی کارکنان، و وقف کار و زندگی با اشتیاق و روحیه بیشتر، کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی Sazhen به طور ویژه این فعالیت ساختمانی گروهی را برای همه کارکنان برگزار کرد: کوه تیانتای (یک جاذبه توریستی در سطح 5A) با تاکید ویژه بر سفر با اعضای خانواده! ما این سفر را با دریفت و کوهنوردی به عنوان موضوع با انتظار زیادی آغاز کردیم!

10

سفری را شروع کنید که می گوید برو و برو.

پانچ در: زادگاه جیگونگ

11

مردم سازن که دریفت را دوست ندارند به "شهر زادگاه جیگونگ" آمدند و فکر جیگونگ "خدمت از صمیم قلب به مردم و نوع دوست بودن بدون من" را احساس کردند. به ویژه، روحیه کمک به دیگران و مهربان بودن با مفهوم "مهربان بودن" که توسط کمپرسور هوای کم مصرف آقای Sa Zhen حمایت می شود، همزمان است.

پانچ در: قایقرانی در تنگه Tiantai Feiteng

تابستان بدون دریفت ناقص است!

12

همه جلیقه‌های نجات، کلاه ایمنی و قایق‌های لاستیکی به تن کردند و در آب شفاف کریستالی رفتند. با سرعت آب خندیدیم، جیغ زدیم و هیجان و لذت بی سابقه ای را تجربه کردیم. مناظر زیبای مسیر به ما احساس آرامش و شادی می دهد که انگار در یک طومار عکس هستیم.

پانچ در: آبشار کوه تیانتای

13

در پای کوه، به بالا نگاه کردیم و آبشار به پایین پرید، باشکوه و بی نظیر.

14

همه کارکنان در حین لذت بردن از مناظر زیبا به سمت قله کوه حرکت کردند. خستگی در جاده جای خود را به لذت کوهنوردی داد. ما نه تنها از مناظر زیبای طبیعت لذت بردیم، بلکه احساسات بین تیم ها را در این فرآیند افزایش دادیم.

15

16

17

18

شام کمپرسور هوا سازن کم مصرف

19

مردم سازن از سراسر جهان دور هم جمع شدند تا جشن کارناوال را افتتاح کنند. همه چیزها و دستاوردهای جالبی را در کار خود به اشتراک گذاشتند که باعث شد زیبایی زندگی را احساس کنیم.

این تور اواسط سال به ما این امکان را داد که بعد از مشغله کاری خود، طرف دیگر زندگی را نیز تجربه کنیم. در فرآیند احساس فرهنگ انسانی، رانش و بالا رفتن از کوه، نه تنها فشار را رها کردیم، بلکه ارزش زندگی را دوباره بررسی کردیم. ما با خاطرات خوب این سفر خود را وقف کارمان خواهیم کرد. خواه قایق سواری هیجان انگیز باشد یا کوهنوردی و لذت بردن از آبشارها، دست در دست هم راه می رویم، زیرا اعتماد به نفس و عزم راسخ داریم که به طور مشترک آینده بهتری را خلق کنیم.

20

کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی Sazhen در سال 2009 تاسیس شد. این شرکت در منطقه صنعتی شانگهای Jinshan واقع شده است. این شرکت تحقیقات و توسعه، تولید، بازاریابی و خدمات را ادغام می کند. این یک تولید کننده نام تجاری است که بر روی صرفه جویی در انرژی تمرکز دارد کمپرسور هوا و توانایی رشد سود صنایع پیشرو را برای سالیان متمادی حفظ کرده است. این شرکت همیشه متعهد بوده که هزینه های هوای فشرده کاربران را در این صنعت کاهش دهد!

سازن در آینده با هدف "تبدیل شدن به برند درجه یک کمپرسورهای هوای کم مصرف در جهان" به شرکت ها کمک می کند تا با تجهیزات کمپرسور هوا بهتر و کم مصرف تر، هزینه ها را کاهش داده و بازده را افزایش دهند و در توسعه اجتماعی و اقتصادی مشارکت کنند.

21


قبلی

چهاردهمین دوره ملی آموزش نخبگان فروش کالج سیزه به پایان رسید!

معرفی بعدی

نمایشگاه | کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی Seize در نمایشگاه ماشین آلات نساجی شنگزه ظاهر شد

دسته بندی های داغ