همه دسته بندی ها
رسانه

رسانه

چهاردهمین دوره ملی آموزش نخبگان فروش کالج سیزه به پایان رسید!

زمان: 2023-07-17 بازدید : 17
wps1_副本

تابستان گرم نمی تواند اشتیاق همه افراد به خودسازی را متوقف کند. صبح روز 15 تیرماه، بیش از 200 فروشنده و نخبه فروش از سراسر کشور دسته جمعی آمدند و انتظار داشتند در آموزش از خود عبور کنند، مشکلات مشتریان را با خدمات حرفه ای تر حل کنند و ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کنند!

wps2_副本
2

wps4_副本
wps5_副本

چهاردهمین دوره ملی آموزش نخبگان فروش کالج سیزه

wps6_副本

به منظور ترویج تحول سبز و توسعه بنگاه های صنعتی و تحقق کاهش هزینه واقعی شرکت ها. کالج Seize امسال عمدتاً آموزش سیستماتیک همه جانبه را برای تیم فروش از طریق موارد واقعی از نظر تحول فنی صرفه جویی در انرژی، طراحی طرح مشتری و حالت فروش گاز در صنعت پروژه ارائه می دهد.

مدرس: چنگ هونگ شینگ، مدیر کل

wps7_副本

این آموزش به 22 گروه تقسیم شده است و یک استخر پاداش برای تحریک اشتیاق و ابتکار یادگیری همه ایجاد شده است!

wps8_副本
wps9_副本

بر توانمندسازی، نوآوری و تغییر تمرکز کنید

wps10_副本

قبل از سخنرانی رسمی، آقای چنگ تاکید کرد که همه باید با دقت گوش کنند، به یادگیری ادامه دهند و خود را با قلب اولیه مسئولیت پذیری در برابر مشتریان بهبود بخشند!

wps11_副本

بر اساس تجربه چندین ساله او در کمپرسور هوا در صنعت، آقای چنگ مشکلات رایج صرفه جویی در مصرف انرژی در پروژه را از یک مورد به مورد دیگر، و نحوه طراحی طرح های صرفه جویی در مصرف انرژی برای به حداکثر رساندن منافع کاربران و شکستن شناخت تفکر متعارف در بازار تجزیه و تحلیل کرد، که به نفع همه بود. .

آموزش و آموزش تمرین های موقعیتی

wps12_副本

هر مطالعه حرفه ای یک تغییر خود است. آقای چنگ از طریق ترکیب تمرین و ایده، محتوای دانش را با زبانی طنز به طور ماهرانه منتشر کرد.

ایده های جدید را باز کنید و به دنبال پیشرفت های جدید در آموزش باشید. کل فضای آموزشی گرم بود و نخبگان فروش مشتاقانه خود را وقف کردند، یا با دقت گوش دادند یا فعالانه به بحث و گفتگو پرداختند، که ضمن کسب دانش و مهارت های حرفه ای، ایده های جدیدی را برای کار باز کرد.

آقای چنگ با صبر و حوصله به سوالات همه پاسخ داد، اجازه دهید همه در ارتباط و تعامل مداوم با جرقه های تفکر برخورد کنند، افق دید خود را گسترش دهند و درک خود را از هوا عمیق تر کنند. کمپرسور ذخیره انرژی.

با هم به اشتراک بگذارید، ارتباط برقرار کنید و رشد کنید.

wps13_副本

علاوه بر خود دوره آموزشی، فعالیت‌های تبادل و اشتراک‌گذاری هر روز برگزار می‌شود و همه فعالانه روی صحنه می‌روند تا بینش و دستاوردهای خود در آموزش و تجربه فروش خود را به اشتراک بگذارند. به ویژه، دوستان فروشنده گفتند که پلتفرم Seize پشتیبانی همه جانبه را در محصولات، مارک ها، خدمات، پس از فروش و سایر جنبه ها ارائه می دهد و واقعاً از اقدامات عملی برای کمک به فروشندگان برای ایجاد ارزش و ترویج پیشرفت های جدید در صنعت کمپرسور هوا استفاده می کند!

آموزش توانمندسازی دوره های حرفه ای که آقای چنگ این بار برای شما آورده است، از طریق تجزیه و تحلیل موارد صنعت، تمرین در محل، بحث های تعاملی و سایر حالت های تدریس، به شما کمک می کند تا توانایی جامع خود را به طور همه جانبه بهبود بخشید و مشتاقانه منتظر شماست. اجرا و شکوفه فوق العاده!

wps14_副本

چهاردهمین دوره ملی آموزش نخبگان فروش کالج Seize با موفقیت کامل همراه بود. این آموزش نه تنها فرآیند انتقال دانش و مهارت است، بلکه فرآیندی برای تحریک پتانسیل است. شرکت‌کنندگان گفته‌اند که آنچه را که آموخته‌اند در عمل به کار خواهند برد، راه‌حل‌های جامع‌تر و حرفه‌ای‌تری را در فرآیند فروش به مشتریان ارائه خواهند کرد و هزینه‌های مربوط به هوای فشرده برای کاربران پایین تر در این صنعت! اجازه دهید مشتریان همچنان سود ببرند، توسعه برد-برد با شرکت، و گام به جلو!


قبلی

تابستان گرم است، در مدیریت کمپرسورهای هوای کم مصرف باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یک مقاله به شما می گوید!

معرفی بعدی

در سال 2023، جلسه نیمه سال کمپرسور هوای صرفه جویی در انرژی سازن و تور ساختمان گروهی با موفقیت کامل همراه بود!

دسته بندی های داغ